Now all your love is wasted then who the hell was I?

[halsband:nellytrend. läppstift:maybelline-pinkpunch.]

Hämtade lite saker på posten idag. Bland annat mitt nya halsband från Nelly. Älskart! Satt lite tajtare än vad jag trodde. Men kanske har ovanligt tjock hals, haha! Kommer användas flitigt i alla fall.

Jag lyckades lura mig själv rätt så rejält idag i alla fall. Planen var att jag skulle träna efter jobbet. Yeah right! Mitt ben svullna upp till de dubbla (nästan i alla fall :) ) och fick hur ont som helst när jag jobba. Så de blev snällt att åka hem och kyla och lägga i högläge. Men va gör det? Så skoj att träffa mina underbara kollegor igen. Nästan så man redan ser fram emot imorgon lite :)

Kan ni inte lyssna på låten. Klicka här. Ni kommer inte ångra er :)

bloglovin


Kommentarer

Riktigt bra låt, den gillade jag!



Och snyggt halsband!

2011-07-18 @ 20:45:45

Visst var den härlig! Snygg halsring:D

2011-07-18 @ 21:11:19
Tina

Vacker är du.

2011-07-18 @ 21:16:10
Jenny

De svarta kommer från dinsko



& de längst ner kommer från have2have! :)

Är fett sugen på de längst ner till vänster faktiskt, får nog bli en liten beställning på dom! :)

2011-07-18 @ 22:55:33

Halbandet var WOW-snyggt!

2011-07-19 @ 00:16:00
angie

den halsringen är så himla snygg!

2011-07-21 @ 17:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback