Standing in the backlight.

Vaknade vid 7 och kunde verkligen inte somna om. Så nu har jag ätit frukost och ska snart ut på morgonpromenad med K. Men får nog skynda lite, ska snart ner till Idrottskliniken och träna lite. De behövs efter att jag misshandlat mig själv under Robyn-konserten i tisdags! Men de var de nog värt :)

Vad händer annars idag? Jo, min älskade lilla bebis ska paras. Ser inte alls fram emot de här. Jag är fodervärd åt Kicki så vi har inte så mycket att säga till om. Men båda jag och David ska med henne idag så hon känner sig trygg i alla fall. De är trotsallt en 60 kilos jätte som ska bli valparnas pappa. Nä, usch! Nu tänkte vi inte på det. God morgon!

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback