Today I dont feel like doing anything.

Jag har verkligen noll energi idag. Orkar inte göra någonting utan ska helt enkelt finna mig i att ha det lugnt och skönt här hemma. Man måste faktiskt inte hitta på nått bara för att det är helg och man är ledig :) Tänkte försöka svänga ihop nått gott att äta alldeles straxt och gotta mig framför de senaste avsnittet av pretty little liars. Tror till och med att jag ska gotta till det med lite godis som jag ovanligtvis har varit galet sugen på de senaste dagarna. Jag är mer salt än söt i vanliga fall :) Nån som har något bra filmtips? Funderar på att köra ett maraton ikväll.

bloglovin


Kommentarer
Emilia

Mysig bild. Godis och film låter helt ok :) Se source code. Den är bra!

2011-07-23 @ 17:36:09
Sarah

Jag har inte sett någon bra film på länge nu, du har förmodligen sett little miss sunshine, men den fullkomligt älskar jag i alla fall ^^

2011-07-23 @ 18:54:37

Jag skulle också behöva lite filmtips.

2011-07-23 @ 19:23:33

Vackra duuu Åsa!

2011-07-23 @ 19:25:45

Skit snygg bild!

2011-07-24 @ 01:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback