Trying to find the silver lining.

Underbar inspiration från Planet Blue. Tror nog jag får ta en närmare titt på den webshoppen. Missat den helt, men hittade den som tur var genom Fashion Girl. Underbart fina saker. Lite kärlek vid första ögonkastet. Shopplanetblue.com Check it out!

Morgonen har spenderats fastklistrad framför nyhetsmorgon. Verkligen hemskt det som har hänt i Norge. Är otroligt glad att ingen jag känner har kommit till skada men känner för dem som drabbats. Världen är full av sjuka människor och det är skrämmande att någon kan finna något slags svar i att skada och döda oskyldiga människor. Idag går tankarna dit.

bloglovin


Kommentarer

Jag bara älskar bilderna, INSPO!

2011-07-23 @ 12:58:56

Underbara bilder. Precis så vill jag se ut.

2011-07-23 @ 13:00:22
jenny

Underbara bilder!

Det som hände i Norge är helt sjukt, gärningsmannen borde torteras ihjäl. Finns inget straff som är för milt för det han gjorde. Gör ont i hjärtat att tänka på de drabbade, anhöriga mfl

2011-07-23 @ 13:53:50

planet blue är min största inspirationskälla, dööör va fint!



och tragedin i norge...förstår verkligen inte hur någon människa kan ha så mycket ondska i sig..fyfan!

2011-07-23 @ 15:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback