Who run the world?

En närmare titt på mitt nya halsband i från Nelly. Riktigt enkelt och riktigt snyggt. Önskar nästan att jag hade beställt det i guld också. Passar till ALLT!

Nu laddar jag med nya Elle, Damernas värld och en stor kopp te. Ruggigt väder i dag också. Jag som verkligen hade hoppats på sol min sista vecka som ledig. Men det verkar mer som om det kommer regna bort! Får helt enkelt mysa inne med en hel hög filmer istället för att njuta av sol.

Just ja, fick en fråga om jag hade tatuerat mitt knä :) Nää, det är tejpat. Har opererat det och då hjälper tejpen mot svullnad, smärta och liknande. Tur de, för annars hade de varit en jäkla ful tatuering :)

GODMORGON!

bloglovin


Kommentarer
nicole

just nu frågestund i min blogg :) kika gärna in o fråga något kram!!

2011-07-14 @ 11:37:34

Vad roligt! Jättesnyggt halsband :)

2011-07-14 @ 12:31:08

snyggt det sitter ganska tajt va? =)

2011-07-14 @ 12:49:10
Jenlen

Åh den tidningen har jag missat att köpa, fin hon va på omslaget!

2011-07-14 @ 19:40:59
juliaa

åh jag är så sugen på att köpa en modetidning, får ta och göra det!



sv: ja de är verkligen snyggt! :)

2011-07-15 @ 12:21:51
Åsa

Born this way: Det sitter faktiskt inte speciellt tajt. Går precis ovanför nyckelbenen. Helt perfekt :)

2011-07-15 @ 22:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback