Help! I need somebody!

Oj vad jäklans trött jag är idag. Det märks att man var uppe före tuppen. Har haft noll energi sen jag kom hem i från jobbet. Men nu tänkte jag piggna till. En stor kopp te och en hel hög med apelsin ska få mig på fötter igen! C-vitmanin boost.

Tänkte passa på att be om lite tips och råd :) Vad gillas, ogillas? Vad borde de va mer och vad borde de va mindre av? Skulle vara kul att få höra vad ni tycker så jag kan bli så bra som de bara går och att ni ska tycka det är spännande att kika in här på min blogg. Vore supergulligt om ni tog er tid att lämna en kommentar och ge lite feedback!

bloglovin


Kommentarer

Svar: oh, tackar ! Just sådana här halsband säljer jag faktiskt. FRI FRAKT, huhuhuh. Så passa på! LALA :D Ha en toppenkväll!



http://fannyhilding.se/2011/march/style-by-me-fjaderhalsband.html

2011-03-07 @ 20:49:32

Jag tycker ditt blogg e toppen som den är, en lagom dos av det mesta. Dina klädmontage är kanon, skön stil och snyggt gjort.

2011-03-08 @ 02:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback