I just wanna be the king of this castle.


[pics: house of philia]

Jag är så sugen på att göra om/ordning/fint hemma i lägenheten. Känner att det inte är alls så som jag vill ha det och drömmer om ett hem som jag verkligen gillar. Det som är så himla synd är att det kostar så satans mycket med möbler, prylar och piff. Phuu... Aja, det hela får nog vänta. Trillade över dessa bilderna som verkligne är helt underbara och inspirerande. Det är ett danskt par som har gjort iordning en borg, ja du läset rätt, en borg i syditalien. WOW! Det är verkligen helt underbart! Älskar verkligen allt och skulle inte tveka en sekund att packa vårt pick och pack och flytta dit :)

Just nu är jag fast på jobbet ett tag till. En sjukling som inte kunde komma så får stanna i en 3 timmar till (förhoppningsvis inte längre). Får fortfarande drömma om sängen ett tag till. Väntar bara på att kocken ska komma så jag kan tigga lite mat :) Frukosten från 7 imorses håller inte kurrandet i denna mage borta längre!


bloglovin


Kommentarer
Elin

wow! vad häftigt, sådär skulle jag med vilja bo :D

2011-03-27 @ 17:00:35
Ida

Wow tänk om man bodde som på bilden!

2011-03-27 @ 19:07:32

Gud vad fint, tänk om man bodde så!

2011-03-27 @ 20:22:22
Elin

Hoppas allt är bra!

2011-03-27 @ 21:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback