My hips dont lie.


[asos]

Nu börjar dagen ta slut. Har precis haft en supertrevlig kväll med god mat och ännu godare sällskap! Köpte hem Italiensk mat från ett ställe i stan. Supergott. Kallskuret, pastasallad, oliver och liknande. Mums! Och sen lite tårta på det. Självklart glömde jag ta kort! Hallå! Illa! Hoppas älsklingen haft en bra födelsedag :) Jag beställde en present för 3 veckor sen, men den har inte kommit än :( Får hoppas han klarar sig med en försenad present. Hoppas den var värd att vänta på :) Tror de!

Förresten, hur fina var inte dessa plagg fram Asos. Ohhh, så fort våren kommer så kommer det värsta shoppingsuget i mig. Älskar vårkläder och att få börja klä av sig lite lager. Finns mycket fint just nu! Vill ha allt och lite till!

bloglovin


Kommentarer
Anonym

hej, fin blogg :)

besök gärna min fast den handlar om Miley Cyrus:)

Skulle vara roligt om du kommenterade också ;P

tack och hej

2011-03-17 @ 20:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback