Stop & Stare.

[Kavja: Zara. Spetslinne: H&M. Kjol: Ginatricot. Skor: Nilson]

Igår kväll såg jag ut så här. Vi var ett gäng som var och kikat på Magnus Betnér. Skrattade så mycket att jag har ont i mina "skratt-muskler" idag :) Grymt rolig kväll och så några öl på det en ett big mac avslut.

Känns skönt att vara lite ledig idag. Sov till halv 12. Helt ärligt, kan inte komma ihåg senast jag sov så här länge. Haha, illa! Nu ska jag häve en kopp te innan jag måste springa iväg och köpa frukost. Så hungrig. Inga planer för dagen, men ska nog va lite duktigare på att blogga än i går i alla fall. Happy onsdag på er :)

bloglovin


Kommentarer

älskar kavajen :) så snygg

2011-03-23 @ 13:12:52

gillar outfiten! :)

2011-03-23 @ 14:10:50
amanda

svar: absolut, går jätte-cravings efter ett par liknande..

2011-03-23 @ 21:54:07
Ida

Ett skartt förlänger livet :) Snygg outfit!

2011-03-24 @ 08:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback