The sun and the smile.

[bild från förra sommaren]

Ohh, vad jag längtar. Sådär glad kan man nästan bara vara under sommaren. Längtar ihjäl mig efter sommarsol!

Idag har varit en jäkla dag. Börjar med att jag missar helt när jag börjar jobba och får verkligen springa för att inte komma sent. Phuu! Sen har jag bara varit så trött. Är väll en eftersläng efter helgen. Efter jobbet blev det en promenad ner till hamnen och en chai latte utomhus i solen. Mysigt! Väl hemma så slockna jag asap. Phuu, nu har jag sovit två timmar och känner mig som ett vrak. Blir absolut inte många knop ikväll utan ska bara chilla så jag kan njuta av min lediga dag imorrn. Då vankas lunch med Malena och en magnetröntgen på sjukhuset.... spännande! :) Håll tummarna för mig att det går bra! Puss!

bloglovin


Kommentarer

längtar också ihjäl mig efter sommaren! allt är så mycket bättre då :)

2011-03-28 @ 22:38:23
Elin

Fingers crossed för imorgon :)

2011-03-29 @ 01:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback