Hey Shorty.

Idag händer... inget. Uttråkad och utmattad på soffan. Kryper i brallan men vad gör man. Imorrn händer... 2 saker :) Först och främst ska jag ta bort mina stygn! Weiii, ser fram emot att kunna klia jävel ur mitt knä :) Har längtat nu i två veckor. Ska bli spännande att se hur ärren ser ut också. Sen så ska jag även klippa mig imorrn. Okej, ja ska egentligen ligga hemma. Men en timme i frisörstolen kan väll knappast göra nån skada? Jag står i valet och kvalet mellan att spara ut mitt hår eller bara klippa det i nån überkort pixiefrisyr. Vad tycks??

bloglovin


Kommentarer
jenny

Frisyrerna ovan är ju grymt snygga!

2011-05-19 @ 20:24:13

Kör på kort - läckert o skönt till sommaren !

2011-05-19 @ 22:27:04

jag röstar med på kort, det klär dig!

2011-05-20 @ 15:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback