Maybe i be back.

Nämen hallå. Det var inte igår. Har tappat lusten lite att hänga här inne då det jar hänt massa annat. Eller det har egentligen inte hänt någonting. Men ska ge det ett nytt försök nu :) Men lovar inget :)

Jag opererade mitt knä och gjorde ett nytt korsband för ungefär 1 ½ vecka sedan. Det har blivit mycket smärtstillande, vilande, smärta, sjukgymnastik och andra tråkigheter nu bara. Som det ser ut nu är jag sjuksriven i 8 veckor och redan nu klättrar jag på väggarna här hemma. Får ständigt skäll för att jag tror att jag kan göra mer än vad jag får. Det där med soffliggande och vila är verkligen urtråkigt. Men blivit hotad att jag kan bli halt och det vill vi ju knappast.

Tänkte att detta kanske kan vara ett sätt att fördriva tiden nu framöver :) Att ha nått att göra mellan alla power naps! För det blir det många av kan jag lova. Tyvärr så har Kicki, min vovve, käkat upp min kameraladdare så blir nog lite bildfritt tills jag lyckats skaffa en ny.

Nu ska jag laga lite mat. Vaknade nyss och insåg att jag glömt äta idag. Illa! Haha, eller världens bästa bantningskur just nu! Men ha en bra kväll så hörs vi förhoppningsvis nu framföver! Later gator!

bloglovin


Kommentarer

Kämpa på med knät !

2011-05-18 @ 21:47:45

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :)!

2011-07-19 @ 08:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback