Mineral Makeup.


Hallå. Ville egentligen bara tipsa om vad jag fick på posten idag :) Har länge varit en sucker för mineral-makeup och vara en trogen följare av id bare minerals. Denna gången fick jag för mig att pröva nått nytt och klickade in mig på Tikei's hemsida. När man läste folks recensioner så var det lovord på lovord. Så klickade hem foundation, 2 concealer, 1 bronzingpuder och lite prover på ögonskuggor. Supersnabb leverans, beställde i fredags och idag kom det :) Provat nu och... älskar det! Precis sådär naturligt som jag vill ha det och känns som man är helt osminkad! 5+ :) Sen att det är rätt så billigt också är ju knappast ett minus!

bloglovin


Kommentarer

alltså kvinna vad fin du är!

2011-06-02 @ 22:51:43
so

http://xl1x.blogspot.com/

2011-06-12 @ 00:15:45

Förlåt för att jag kommenterar om någonting annat än inlägget men jag hittade din kommentar på en bloggsida om att du haft problem med att din header hoppat ner under content på din inläggsida, arkiv och kategorisida. Jag såg nu att du lyckats fixa det och jag hittar verkligen ingen information om det någonstans på google! :/ Skulle du kunna förklara hur du gjorde? Det vore jättesnällt i så fall, jag blir så otroligt frustrerad över detta!



Tack och ha en fin dag! :)

2011-06-16 @ 19:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback