Just stop monkeying around.

Hallå! Idag känner jag, fan va jag är duktig! :) Har redan hunnit med en runda på gymmet och ett härligt magpass. Full med energi, laddad och dagen har ju bara börjat. Älskar när man känner att man har hela söndagen framför sig. En hel ledig dag innan det är dags för jobb i morgon igen. Sen va ja ska göra med all min energi, hmmm... de vet jag inte än. Men om inte nått bättre dyker upp så måste jag ju i alla fall ut i solen och det vackra vädret och njuta lite! Fina höst-dagar är ju rätt så underbar! Happy söndag på er nu! PUSS

bloglovin


Kommentarer
ida

Fina fina du !

2011-09-25 @ 13:39:40
Anonym

Picture perfect!

2011-09-25 @ 13:42:06
Anna

sv: Åh jackan är såå snygg! Ja höstmodet är kul, men jag gillar det bara såhär i början av hösten. Hatar när det blir för kallt för att kunna klä sig snyggt! Tjocka vinterjackor är nog det fulaste som finns enligt mig! Jag gillar höstmodet just nu när man kan kombinera jeansshorts med tunna strumpisar, kängor och en fet halsduk!

2011-09-25 @ 14:36:08
ANNE

Hurtig du är!

SV: Ja, det kommer nog inte vara lika kul när man får käka fiskbullar resten av månaden liksom.. Haha ;/

2011-09-25 @ 18:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback