Swag in a bag.

[ underbar väska ifrån monki]

Idag gick jag vilse i min egen stad! Haha, känner mig helt lost idag! Efter gymmet fick jag för mig att gå hem. Det ligger lite off och brukar åka bil eller buss dit, knappt 5 minuter. Men idag fick jag för mig att gå hem. Tänkte att en lite promenix skulle sitta skönt men jag hittade verkligen inte! Virrade runt i en 20 minuter utan en människa i sikte innan jag insåg att jag hade en GPS i mobilen. Thank god för tekniken! :) Nu hemma uppkrypen i soffan men en kopp te, datorn i knät och lite amerikansk fotboll på TVn ( inte mitt val :) ) I morrn är det onsdag. Sen tar jag lång helg! Tummen upp på det!

bloglovin


Kommentarer
Emmy

Den gula! Swag indeed!

2011-09-13 @ 22:31:28
ida

O hoppa den va fin!

2011-09-14 @ 08:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback