You dont wanna let go. And I dont wanna to let you know.

[ weekday ]

Idag hade jag mer än gärna kört weekday från tå till topp. Übersnygga plagg inne just nu! Det där med höst börjar växa på mig och hittar mer och mer godbitar som jag inte hade tackat nej till. Ser fram emot Stockholmstrippen nästa vecka. Ska jag nog lyckas fylla på med lite :)

Lördag idag. Är hundvakt åt sötaste Sammie (Kickis (min vovves) syster). Hon får va lite substitut nu när Kicki är borta ett tag fram över. Så blir nog nån långpromenad och massa med mys idag. Sen ikväll ska jag och David i väg på middag. Inte allt för sugen, men det blir nog bra när vi väl är där :)

Ska ni göra nått skoj denna lördag?

bloglovin


Kommentarer
Emmy

Älskar skorna!

2011-09-10 @ 15:48:30

snyggt kollage!!



kram!

//Anna

driver webshoppen Avanna

snygga linnen tshirts magtröjor tygkassar mm

Just nu fraktfritt med koden Höstnytt

www.avanna.se

2011-09-10 @ 16:30:41

Skjortan, väskan, tröjan! :) Nam!

2011-09-11 @ 14:23:36
Catja

Väskan var ju bara föööör snygg!

2011-09-14 @ 14:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback