You got me dacing all night long.

Massor med underbara skor. Finns massor jag vill ha just nu. Speciellt ett par silvriga. Men sen så är jag rätt så sugen på bootsen från nelly till vänster. Sånna där som funkar till allt. Skulle passa perfekt hemma hos mig. Sen så är ju de nitade från topshop mer än underbara. Ge mig alla bara!!

Det bästa är att det finns så otroligt mycket låga skor nu. Jag som är lång som en flaggstång och ett skadat knä på det jublar av att inte behöva titta avundsjukt på alla klackar utan hittar massa fint själv. Tyvärr brände jag hela min lön i Stockholm bara dagarna efter jag fått dem. Och jag som har ett sånt shoppingsug. Alla som vill får gärna skänka en slant till en fattig och skosugen Åsa :)

bloglovin


Kommentarer
Mia

Skor är ju kärlek =)

2011-09-21 @ 22:29:11
Ida

Älskar de glasniga snörkängorna!

2011-09-22 @ 19:16:01
Emelie

kan aldrig få för många skor.. gah

2011-09-23 @ 20:00:01

De glittriga och de med nitar är veeerkligen läckra!

2011-09-26 @ 15:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback