BabyBoy Goes BirthdayBoy

Igår fyllde mannen 24. Och det skulle självklart firas. Tårta på sängen, presenter och blommor. Som pricken över i:et var det strålande sol och varmt och skönt. Tog en promenad till hund-parken med Lavves kompis och hans lille rotweiler-valp. Jag smälter. Jag dör. Jag vill ha. Sen efter ännu mer tårta, städning, packning och fika på stan blev det en roadtrip upp till Skövde. Lång bilresa då vi även hämta upp min platbror på vity airport i Gbg. Men nu är vi hemma hos far i alla fall. Ska ta de lugnt och njuta av ett litet mini-lov innan skolan drar igång på allvar igen. Nu ska ja äta frukost och sätta mig en sväng på altanen i solen. Livet är allt bra härligt ibland :)

XXX


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback