Just Another Manic Monday

Måndag igen! Ny vecka, nya tag. Som vanligt! Förhoppningsvis ska jag hinna med en hel del denna vecka.

Först och främst blir det hårdkörning med kandidatuppsatsen. Har massor att göra och min grupp kan inte nästa vecka. Så nu blir det att lägga i den höööga växeln. Så nu på morgonen har jag suttit och skrivit, läst och letat. Och det kommer ja fortsätta med hela dagen. Ska även klämma in en sväng på gymmen eller lite löpning i skogen också. 4 gånger i veckan som sagt.

Till helgen hoppas ja på lite roligt. På freda åker ja kanske en sväng till Älmhult med mannen. Jobbar i och för sig lördag morgon så vi får se om det hinns med. På lördag finns funderingar på utågng. Galet sugen på att ut och svira lite. Känner att de varit allt för länge sen och att nog är dags igen!

Nu en avocado och sen begrava mig i böckerna igen!
Ha det Gott!
XXX

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback