Visa mitt nya Visa

Äntligen har jag tagit mig i kragen och beställt ett nytt Visa-kort. Mitt försvann spårlöst innan påsk någonstans mellan tårt-bageriet och hemma.

Weird. Svårt det där med att välja bild i alla fall. Ego och självgod som jag är va ju jag själv ett självklart motiv! Tyvärr gick mitt kort inte igenom, för provokativ. Hmmm....näe, inget naket. Bara jag, men va väll illa nog. Hittade i alla fall det här underbara kortet från Barcelona sommaren 06. Negin, Tove och Jag nyvaknade och slitna efter en kväll med bravader. Finns en film till bilden också...men den vågar jag nog inte lägga upp här... Haha! Synd bara att den fjärde hönan Hanna låg och sov. Hade blivit en bra kvartet på kortet annars!

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback