Wine & Dine With My Homegirls

Ikväll blev det middag i hamnen med mina favoriter. Väldans trevligt. Sen att restaurangen vi var på, Persons, va totalt katastrof var en annan femma. Vad sägs om att vänta 1 timme och 45 minuter på en fettklump, å sen få vänta ännu en timme innan någon ens vågar ta emot vårat klagomål. Då hamnar jag i nått bakre rum med chefen, då han inte våga komma ut. Sen att han körde en "lilla gumman"-attityd mot mig gjorde mig ännu mer arg. Se gick vi därefrån med ett presentkort på nu middag för oss alla 6. Får se om de lyckas bättre nästa gång. Tveksamt, om ja ska va ärlig. Men trots allt de tråkiga så skrattade vi oss igenom allt å hade skoj. Blev även ett glas på Hamplan, inan väldigt tidigt hemgång. Jobbar trots allt imorrn! Nu ropar sängen på mig! Natti Natti!!


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback