2009 goes 2010

Idag är sista dagen på 2009. I morgon nytt år och nya utmaningar. 2009 har varit ett bra år. Mycket roligt har hänt i livet. Speciellt under den senare halvan. Men 2010 har jag galet höga förväntningar på. Till våren får jag äntligen min magisterexamen i service management och civilekonomtiteln. Efter snart 4 års "hårt" pluggande längtar jag verkligen tills det är över. Har funderat lite fram och tillbaka på att gå vidare och skaffa mig en masterexamen, men just nu behöver ja faktiskt lite paus från vad allt skola heter. 2010 ska handla mer om äventyr :) Hela kroppen bara gapar av rastlöshet och jag måste verkligen börja hitta på mer roliga saker. Göra mer, se mer och uppleva mer. Mindre shopping (hur ja ska ja klara det) och mer pengar på upplevelser. Det får bli mitt nyårslöfte: Mer äventyr! Planen är även att när skolan tagit slut att flytta härifrån. Vet inte om det blir byebye Helsingborg för gott men vill bo på nya ställen nu. Förhoppningsvis håller sig planen om att dra utomlands. Gärna till nått ställe där både vädret och människorna är varmare :) Hoppas ju att jag och min vapendragare ska kunna ställa till med både ett och annat ihop runt i världen!

Men innan det är dags att börja med allt det nya så ska vi ju självklart avsluta det gamla! Ikväll blir det fest på H55 och hoppas och tror på succé. Det är ju proffset som varit med och fixat det så kan väll inte bli annat? :) Ser i alla fall fram emot att träffa massa nya människor, skåla och slå klackarna i taket tills natten blir till morgon. Whoop whoop helt enkelt :)

Slutar 3 idag så då blir det att skynda hem för att både hinna ta hand mig själv och hund. Linn kommer över vid 5 och då blir det piff, piff, piff för hela slanten. Har stort behov av lite hjälp och hon kommer nog få agera personlig stylist. Preppar oss själva även med lite skumpa. Men bara liiiite för att bli så där härligt varma i kläderna innan de är dags att bege sig :) Hoppas i alla fall på en galet bra dag och kväll!

MASSA KÄRLEK


bloglovin


Kommentarer
Linn

Whoop whoop på det!!! ;D

2009-12-31 @ 10:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback