Acne Atacoma

 

Dessa underbara pjäser från Acne är som porr i mina ögon. Blir helt till mig här hemma i soffan. Fullkomligt älskar dem. En limitid edition sko som nu har släppts i denna underbara gråa färg (även fast de svarta med silver kant kanske va strået vassare). Hade jag haft 4500 liggandes och skräpande någonstans så hade inte en impuls-shoppare som jag tvekat för en sekund. When love strikes, why resist. Eller hur? :) Men nu har jag inte de pengarna och jag får nöja mig med att sitta här hemma dregglandes och olyckligt kär :)


bloglovin


Kommentarer
Karin

Åh jag tycker också att dom är toksnygga, även om jag aldrig skulle kunna bära upp dom och passa i dom. Men snyggt får man ju tycka att det är endå :]

2009-12-02 @ 09:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback