You can hang me in your christmas tree

Tiden går så himla fort just nu. Redan första december. Jag älskar jul, fullkomligt extremt villkorslöst älskar den. Att hitta de perfekta julklapparna, äta lussekatter, tända ljus överallt, dricka glögg, lyssna på julmusik och mysa i snön. Fast...de sista kan ja nog bara glömma. Enda sen jag flyttat till skåne har jag en liten ådra av bitterhet när de kommer till julen. Jag får ingen snö. Jag älskar snö. Det är bland de mysigaste som finns. En promenad ute när små fina flingor faller och kasta bollar på varandra :) Eller sitta uppkrupen i soffan med en varm kopp choklad och se snöstorm utanför rutan. Saknar det som fan här nere. Men ja tänker i alla fall inte ge upp hoppet om en vit jul. Under kan ju ske liksom :)

Bror har precis åkt härifrån. Jag och Kicki har varit på en långis och kastat pinne och lekt med Baltazar. Hon ligger helt utslagen i sängen just nu :) Ska alldeles straxt bege mig ner till stan. Lite fika, lite julklappsspaningen och lite tjat flickor emellan. Kommer nog bli en bra dag!

Dagen till ära ser jag i alla fall ut som en julkula :)
Fast en julkula med ögoninflammation!


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback