Fat and happy

Phuu. Ligger död i sängen. Nu är dagen slut. Har ätit en kanon middag. 7 rätter och 7 viner har avverkats. Pilgrimsmusslor, svampsoppa, hälleflundra, älgkalv, ost, parfait m.m. Behöver jag säga att jag är mätt? Vi sysslar inte riktigt med vanlig julmat. Jobbar inte så :) Julen har varit bra. Men längtar efter att komma hem igen imorrn.

Skulle på ett sätt eller ett annat villa be om ursäkt lite för senaste veckan. Har verkligen inte varit mig själv på grund av vissa saker. Och det har drabbat vissa mer och andra mindre. Tyvärr tror ja nog att det är svårt att ta tillbaka mitt beteende. Önskar på nått sätt att alla visste varför de va så. Men samtidigt inte. Aja... nu är det dags att gå vidare i alla fall.

Imorrn när ja kommer hem så är det raka vägen till lägenheten, slänga in en tvätt, va lite huslig och sen piffa iordning mig. Blir en kväll på stan. Tror nog att det blir hyfsat sansat, i alla fall alkoholmässigt. Dags för de nu :) Otrevligheter är som bortblåst! KÄRLEK

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback