Fear is the heart of love

Vaken. Eller har jag egentligen sovit. Inte alls bra i alla fall. Vaknat för minsta lilla och legat och vridit mig hela natten. Nu är jag i alla fall uppe och håller på att packa. Eller nu har jag frukostpaus och snart ska jag fortsätta. Gillar inte att packa. Hur ska man kunna bestämma vad man kommer behöva de närmaste dagarna. Kommer helt klart sakna massa saker som inte är med. Idag ska jag i alla fall till Göteborg och mamma. Älskade mammi fyller år idag! Så stort grattis på henne! Ikväll blir det att fira henne, mormor som också fyllt och lite jul. Kommer nog bli mysigt. Ska bli spännande att se hennes nya lägenhet i alla fall. Nu ska jag nog fortsätta ta tag i saker.
KÄRLEK
Syns inte alls hur trött jag är. Allt smink i världen kan nog inte täcka det.

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback