Kill it

Gissa vart jag är?
I skolan, ovanligt. Sitter och går igenom texten om och om igen. Ändrar, rättar och fixar massa fina modeller. Men ser en lite ljusglimt och tror nog att vi kan vara rätt så färdiga imorrn! Weeii! Så då har vi nått att fira i helgen :)

I morses när jag var ute och gick med K så fick hon spel. Hon som alltid är så tyst och snäll började morra och skälla. Hon hade spanat in en snögubbe och va väldigt suspekt mot den :) Så släppte henne och sa åt henne att ta den! Haha, hon sprang fram och hoppas upp på den om och om igen tills hon lyckades välta gubben :) Då va hon nöjd! Synd att ja inte hade med mig kamera. Såg sjukt skoj ut! :)

Nu är det lunch! Har med mig en yummers matlåda :)
XXX


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback