Maybe baby

Ahh. Trötter!!! När ja kom hem från jobbet igår så va ja helt speeedad! Så började fixa och dona i lägenheten, organisera garderoben och allt annat man kan göra för att bli av med lite energi! :) Helt plötsligt va klockan halv 2. Skulle upp halv 6 nu på morgonen så då var de läge att lägga sig och sussa. Halv 5 ringer telefonen. Jag klickar. Det ringer igen. Jag svarar. Och sen var man fast i ett fyllesamtal fram till jag skulle gå upp. Alltid trevligt med lite innehållslöst telefonsnack, men just nu känns det hela väldigt Gäääsp!

Inte mycket att göra idag. Alls. Runt 40 u/c. Får se hur jag lyckas fördriva tiden. Ser fram emot efter jobbet i alla fall. L har varit sjuk allt för länge och känns som om de va år och dagar sen ja såg henne sist :) En välbehövlig runda på stan och en obligatorisk skvallerfika på de. Kanon!! :) 

Nu ska ja käka frukost!
KÄRLEK


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback