Smack That

Ligger helt utslagen i soffan! Hela kroppen är helt trött och värkande. Skulle kunna döda för massage just nu. Va har hänt sen sist. Spenderade 2,5 timme på gymmet. Va så skönt. Jobbigare att gå hem, då varenda muskel i hela min kropp bara skaka av utmattning. Otränad, japp :) Men de ska de bli ändring på. Väl hemma va de snabbt att göra i ordning sig och åka iväg till beckers och shoppa loss där. Ja å Linn har varit jätte duktiga och målat mitt fula gulrandiga sovrum alldeles kritvitt. Blev snyggt som faaan. Sjukt nöjd är jag. Men lite lätt jobbigt va det allt. Väntade med att köpa den högblanka svarta färgen. Det får bli lite av ett senare projekt. Så kommer det bli helt galet fint :)
Nu kommer de bli te, lugnt och inget anat fram till jag slocknar för idag. Och det lär inte dröja längre.
PUSS


Nyduschad och död i soffan

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback