Some shopping

En snabbis på stan och letade nyårskläder. Klarar inte av rea. Hatar att det ligger saker slängda överallt och folk sliter och trängs. Ordning och reda ska de vara när man handlar! :) Har gett upp hoppet om att hitta "the dress" till nyår. Så valde att arbeta lite med vad ja kunde hitta. Slutade med att jag handlade en hålig tröja i storlek 42 och massa krimskrams :) Får se om vi kan få ihop nått av de. Annars blir det att rota igenom vad jag har hemma, eller vad andra har hemma hos sig :) Det blir nog bra till slut ska ni se! Nu ropar köket på mig och säger att det är dags att jag fixar alla högar med disk som ligger där inne. Laaater


bloglovin


Kommentarer

supersnyggt!

2009-12-28 @ 17:25:27

tjusigt!

2009-12-29 @ 10:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback