Supermassiv Black Hole

Gomorron! Idag va ja uppe med tuppen. Eller klockan 7 i alla fall. Sovit knappt 4 timmar så aningen trött. Men var tvungen att komma upp och plugga. Fick inte alls så mycket gjort som jag hade tänkt igår. Men ibland får man helt enkelt bättre saker för sig :) Nu rullar de på rätt så bra här. Motivationen börjar komma tillbaka och ju mer ja skriver ju mer inser jag hur jävla bra vår idé faktiskt är! :)

Ska klämma i mig en hög med gröt nu och fortsätta dansa iväg på tangentbordet. Skolan vid 12 och jobb vid 16. Blir nog bumms i säng sen :) Eller, måste ju hinna träna också... Hmm, aja... får fundera lite på logistiken där :)
LOVE

Sen tack till L som påminde mig om denna underbara låt som går på repeat just nu. Klick här and enjoy :)

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback