Tatoo my name across your he♥rt

Jag igen :) haha... Kommer nog bli mycket blogg idag när jag är så uttråkad! Har blivit galet sugen på att tatuera mig. Jag som alltid varit så anti är nu mera på hugget, haha :) Så nu funderar jag på placeringen bara. Kan verligen inte bestämma vart den ska sitta. Vill inte att den ska synas allt för mycket och vara lätt att dölja om jag känner för det. Kanske längs med innansidan av överarmen.. Hmm... Får fundera lite. Måste ju spika vad de ska va också. Står mellan 3 olika ord. Får nog ta en riktig funderare. Men blir nog kanon!! :)


Uppdatering: Har typ bestämt mig nu. Vill skriva Temptation. Så nu är det bara placeringen som ska finurlas ut. Ska be nån prova skriva lite varstans på mig och se vad ja fastnar för! :) Tror de kan bli hur bra som helst. Vill att de ska se ut typ som nedan. Läckert, haha :) 


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback