The things i try to hide.

Ibland orkar jag inte med alla ytligheter.
Jag är väldigt bra på att trycka undan saker.
Men ibland springer allt ikapp och världen faller samman.
Hur kan en person som man inte ens känner säga något i
förbifarten en kväll inne i damman och ändå så fastnar det så.
Vill bara krypa ihop nu. Men samtidigt vill jag bara att de ska försvinna.
Leenden är så mycket enklare en tårar.
USch.
Ibland orkar jag inte med alla ytligheter jag annars gömmer mig i.
Jag är väldigt bra på att trycka undan saker.
Men ibland springer allt ikapp och världen faller samman.
Hur kan en person som man inte ens känner säga något i
förbifarten en kväll inne i dimman och ändå så fastnar det så.
Vill bara krypa ihop nu. Men samtidigt vill jag bara att de ska försvinna.
Leenden är så mycket enklare en tårar.
Usch. Orkar inte med det här en gång till.

bloglovin


Kommentarer
Emelie

Försök ha i huvudet att denna dag blir oxå kväll när allt känns åt helvete. En stor kram till dig och en god jul=).

2009-12-21 @ 20:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback