Today we went on a trip

Hemma igen! Va inte alls någon lyckad shoppingdag idag. Provat massor men inget var snyggt eller passade. Måste vara felbyggd för inget sitter som de ska eller passar som de borde. Illa! Börjar få lite lätt panik inför nyår. Ska jag behöva kasta mig ut i mellandagsrean nu?  Hatar rea. Eller ännu värre, ha en gammal klänning på mig? Usch va tråkigt! Va håller affärerna på med egentligen. Nada snyggt. Köpte i alla fall en röd julig klänning :) Får nog åka på på julafton!
Älskade L lånade ut en laddare till mig. Min dator gav vika igår, men som tur var va det bara sladden som pajjade. Äger ingen TV så är beroende av min dator :) Lite entertainment är ju ett måste. Så juuubel på den :) Gossip Girl går varmt nu!

Kvällen kommer ägnas åt att packa väskan och städa skinande rent. Åker till Göteborg i morgon bitti och vidare upp till Skövde den 23dje. Det blir och fara och flänga när man har flera familjer. Men ska nog bli mysigt! :) Ryktet går att det är minus 15 uppe i Skövde. Brrr... Kommer frysa ihjäl. Äger varken varm jacka eller varma skor. I värsta fall får skiddräkten åka på, haha :) Kicki är i alla fall galet laddad! Hon gillar ju de där med att åka tåg!

Lite bilder från dagen! Behöver jag berätta att det var iiiiiiskaaallt!
Blir pluttigt. För vi har varit hetare :) Men tittar man noga ser man hur jäkla butter jag är på tåget hem eftersom jag inte hittat nått. Haha, temperamentet är inte alltid på topp :)

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback