Variety is the key

Okej, ja vet. Tjatat nog nu om min jäkla havregrynsgröt som jag lever på just nu. MEN... nu när ja skulle koka ihop min standardmiddag så ser jag plötsligt någonting. Ett recept finns gömt på baksidan. Jag börjar läsa och hoppar högt av glädje när jag inser att ja har allt hemma :) Ikväll så blev de fiberpannkakor för hela slanten. Smaka lite sexigare än de låter faktiskt. På skulle man tydligen ha lingon och de fick faktiskt tummen upp! Åsa var en glad kock. Och nu är hon även mätt! Nu sitter säkert hela Sverige bänkade framför idol-finalen. Vi som har turen att inte äga en TV kanske får nöja sig med en god bok :) haha... nää....va fan ska ja hitta på? Blir nog tidig kväll i alla fall. Jobb kl 7 imorrn bitti, gääääsp!
Dont mind the face. Va såååå hungrig att ja inte orka duscha av mig svetten efter gymmet innan jag satte igång.
Äcklig, jag??? Mmm, ja vet :)

KÄRLEK & ANNAT GULLIGT

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback