We Are The People That Rule The World

God morgon! Sitter i mitt fina nymålade rum och käkar frulle. Är så nöjd :) Ska bara här, som i alla andra rum, få upp lite saker på väggarna så kommer de bli kanon!!! Snart ska ja gå över till Linn. Vår grupp ska träffas och diskutera våran affärsidéplan till de projektet vi ska börja skriva nu. Vi har kokat ihop en grym idé och hoppas att de andra hakar på :) Vem vet, de är kanske vårt framtida företag vi kommer skapa nu :) Succé! :)

Annars så är jag invalid idag. Träningen och målningen igår tog ut sin rätt idag. Kan knappt röra på mig. Ska göra lite morgon-yoga och se om ja kan mjuka upp mig lite i alla fall. Planen är att kunna bege mig ut och springa en runda ikväll. Vi får se hur den planen går :) haha....

LATER
KISS

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback