Why do you do that?

Nerbäddad i sängen. Se om ja kan lyckas sova lite bättre i natt. Jättetrött i kroppen men vaken i huvudet. Haft en trevlig dag här hemma. Inte hänt så mycket men alltid skoj att träffa familj. Nu är det julafton. Brukar va min favoritdag men i år känns det lite som om de kan kvitta. Guuud, va ja låter negativ hela tiden. Verkligen inte meningen. Min tanke var att skriva lite mer positivt nu, men vette fan om de går så bra! Skulle bara behöva umgås med människor som drar upp mig lite. Vill skratta, det är ju det bästa som finns. Vill bara vara lite löjlig, brottas och kasta snöbollar. Sen så vill ja krypa långt ner under täcket och kramas. Eller vakna mitt i natten och känns en varm arm från någon jag tycker om runt mig. Det är sådana saker jag vill göra. Ska de va så svårt? När jag kommer hem på freda ska det bli ändring. Då ska jag rycka upp mig och ta itu med saker/eller låtsas som det inte hänt. Har inte riktigt bestämt mig än. Nån som vill ställa upp på att lyssna på snyfthistorier och tragedi över en, två eller tre flaskor vin? :) Eller bara brottas...de går bra också :)
Lovar att vara snäll!

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback