@ work

Sitter å hänger på jobbet. Händer inte allt för mycket här just nu. Eller, det hände faktiskt ingenting. Precis klämt i mig en gigantisk burgare och pommes. Phuu...vad mätt jag är. Längesen ja tryckte ner SÅ mkt mat i min lilla mage! Men gott vad det!! :) 3 timmar kvar innan ja ska hemmåt. Har lyckats vända lite på dygnet så ska bli spännande och se om ja lyckas somna vid 12 och inte 5 ida. Ska trots allt upp halv 6 imorrn! Gäääsp! Så vore skönt med lite mer än 30 minuters sömn. :) 

Efter jobbet imorrn blir det en sväng på stan. Linn får trotsa sin sjukdom och ge sig ut med mig. Det sista som behövs till nyår ska inhandlas. Lite jobbigt att jag inte ens bestämt vad ja ska ha på mig än. Brukar ju alltid vara i så god tid! Men, näää! Tror det kommer sluta med en anti-outfit. Mina piff dagar är över och slusken kommer nog överta :) Bland alla piffiga så kommer ni hitta mig i stor-tröja och boots... Aja, en skönhet klär i allt. Eller var det inget missklär en ful? :) Aja, blir säkert jättebra.

XXXXXX


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback