Idag så har det shoppats :)

Efter en hård dag i skolan så förtjänades det en eftermiddag på stan. Hittade en del fint. Men nöjde mig med en tunika + ett par slitna jeans från Gina Tricot. Han med en fika med Carro & Malena på Fahlmans också. Mumms! När ja kom hem låg ett paket från H&M och väntade på mig. Så de va bara att springa och hämta ut. Är lite tveksam till klänningen (gör sig inte så bra på bild) men ska försöka matcha lite sen. Men kan vara ett tillbakaskick på den. Får se va ja kan knåpa ihop helt enkelt.

Började också spana efter en vårjacka idag. Men hittar inte någon ja gillar direkt. Antingen ska det bli en ny skinnjacka eller så sattsar ja på en i mocka. Kanske ska hålla mig tills ja kommer till Göteborg om 2 veckor. Phuu, kan jag? Kliar som faaan i shoppingfingrarna och mitt VISA bara skriker om att bli använt! Såå, får se hur det går helt enkelt!

Nu ska ja kika Gossip Girl och äta kiwi! Mumma!!
XOXO

bloglovin


Kommentarer
Pia

Var dom slitna jeansen ljusblå? Har varit på jakt efter dom men dom har varit slut alla ggr jag har lyckats ta mig dit! :D

2009-03-17 @ 19:59:24
Åsa

Japp, ljusblå it is! Dom hade en hel jätte-stor hög på Gina! Så bara springa dit och kika!! :)

2009-03-17 @ 20:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback