Just nu är jag nog den mest bittra människan i hela världen.

Sitter hemma och är bitter?
Jag gillar inte riktigt vad som händer. Först trillade håret av. Suck. Jaha...nu ska man bli korthårig. Sen blev det blekta håret blått och grönt och inga frisörbehandlingar kunde få det att släppa. Suck. Jaja...nu ska man bli brunett. Lägg på ett par glasögon, och nu känner jag mig så långt ifrån mig själv jag bara kan. Dont like what i see. Längtar som faan efter mitt långa blonda hår igen.. Kan det inte bara växa ut. Just nu känner jag mig mest som, och ser ut som en tio årig liten pojke. Inte alls speciellt skoj när man i själva verket är snart 23 och tjej. Gillar egentligen mina nya glasögon skarpt. Men i kombo med hur jag ser ut just nu, blir det liksom lite som grädde på moset. Gör det hela lite värre bara. Usch... Inte alls motiverad idag. Men kommer knappast att kunna göra en förändring snart.... Får väll vara bitter och ful ett halvår till då. Nä, nu ska jag trösthandla på konsum. Räkna med att de blir ben&jerrys, godis, chips och dipp. Kan ju lika gärna bli tjock nu också :)

bloglovin


Kommentarer

du har ju samma brillor som mej!!! vill du piggas upp så kolla in min länk på ;)http://servicemanagement.blogg.se/



hoppas godiset va gott!

U look fab my dear!

puss

2009-04-01 @ 11:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback