Let The Sunshine In

Vaknade av mig själv klockan 7. Riktigt utvilad. Så då var det ingen idé att vänta på larmet klockan 8 utan bara till att gå upp. Det fina vädret gör verkligen att jag blir piggare av mig. Idag är det ännu en dag med strålande sol. Ibland så älskar jag verkligen att va uppe tidigt. Allting är så lugnt och tyst. Sitta ensam i köket och sippa på en kopp te. Och det är precis det jag gör just nu. Härligt! Tänkte komma igång med mitt skrivande nu med en gång. Vill bli klar tidigt idag så jag kan hinna med både träning och något roligt. Så håller tummarna för att min plan håller. Hoppas ni får en underbar dag. För det ska jag ha!

XOXO

Jag är alltid sådär härligt uppsvullen i ansiktet när ja vaknar. Haha...snyggve :) Men dränkt i sol så kunde knappast bli så mycket bättre där!

bloglovin


Kommentarer
Kattja

Det där såg ju helt underbart ut! Älskar verkligen solen!

2009-03-25 @ 07:22:28
maya

snygg blogg! :)

2009-03-25 @ 11:39:43
Zandra

Härligt med sol :)

2009-03-25 @ 14:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback