Nu är jag allt värd en liten paus.... :)

Har förberett inför live caset så gott ja kan. Tyvärr så är kursbiblioteket nere just nu. Jag behöver power points från tidigare föreläsningar för att kunna fortsätta, så då passar ju en paus bra just nu.




Ska ner mot stan nu. Börjar med en fika för att samla lite energi :) Sedan är det glasögon-spaning som gäller. Nu är det helt enkelt dags att hitta något! Sen hörde ja ryktas om att det va lite kik på vad jag kan tänkas önska mig i födelsedagspresent. Sånt gillar jag. Är ju trots allt den viktigaste dagen på hela året! :)




När ja kommer hem sen är det tvätt som är på schemat. Inte direkt nån favorit-syssla, men klart nödvändigt just nu. Sen ska jag väll hinna vara lite mer duktig. Wish me luck!!




KISSES!!!














bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback