Vårkänslor & Andra Aktiviteter

Strålande sol, klarblå himmel och vindstilla! Är det äntligen vår nu? Få den känslan när ja nu kikar ut genom köksfönstret i alla fall. Hoppas, hoppas, hoppas! Ja vill så gärna kasta undan vinterjackorna, halsdukarna och stickade tröjor nu. Plocka fram allt de våriga och fina!

Idag ska ja till skolan. Jag och fröken Carro ska va duktiga och fixa våran komplettering. Phu, nu ångrar jag skarpt att ja missa den muntliga tentan. Jobbigt att komplettera såhär i efterhand. Men de fixar vi garanterat! Efter skolan ska det även hinnas en sväng på stan. Jag ska på glasögonjakt! Det är dags nu! Så mannen har lovat hjälpa mig att hitta ett par fina. Förhoppningsvis skiner solen fortfarande då så att man kan ta en fika i det fina vädret! Åhh....lovely!

Ha en toppen dag! För de tänker jag ha!

Massa Pussar




Bild: Liselotte Watkins


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback