Yet another sunny day!


Vackert väder idag igen! Vårkänslan har verkligen börjat infinna sig. Tyvärr så verkar vädret vända från och med imorgon, men får hoppas att det hinner ändras! Ska till skolan snart. Där väntas de handledning inför c-uppsatsen och sedan fortsatt föreläsning om SATS verksamhetsstyrning. Blir nog bra. Ska även hinna med lite jobb också. Så känns tveksamt om jag får känna av så himla mycket sol idag.

Min dator är i alla fall död igen. Kul att den precis kommit hem från lagning och så dör den igen! Ska aldrig mer köpa HP! Kasst, kasst, kasst. Har haft så mycket problem med denna dator. Kanske rent utav blir att ja tömmer kontot med mina duktigt sparade pengar för att köpa en ny. Får ta mig en funderare i alla fall!

Nä, nu ska ja slänga i mig en knäckemacka innan det är dags att springa iväg!

Hörs säkert senare!!

Puss




bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback