Ajj in my eye

Nyvaken. För andra gången idag.Haft lite skola på morgonen och när ja kom hem slockna jag på soffan direkt. Gääsp. Har gått och fått ögoninflamation också. Inte alls speciellt trevligt. Usch å fy! Men någon doktor har vi inte råd att gå till så får försöka överleva utan någon medicin :)
Ikväll kommer broder förbi och hälsar på. Äntligen kommer en slagborr och jag ska få min lampa på rätt plats efter alla om och men! Förhoppningsvis i alla fall. Han ville i alla fall laga middag och dricka vin. Middag får tummen upp. Men är fortfarande en slagen hjälte sedan lördagen. Så tror jag föredrar vatten. Är det så illa att jag blivit så gammal att en bakfylla ska behöva sitta i i två dagar? Hope not!
PUSS

bloglovin


Kommentarer

De e så nuförtiden...baksmällan sitter i i två dagar...de e mkt illa! Just face the truth...vi börjar bli oldies... :) Puss

2009-11-30 @ 15:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback