The Skinny Banana

De flesta, antar jag, har en bild av hur de skulle vilja vara. Lite som sitt ideal-själva. Så även jag. Jag har alltid velat vara smal. Inte så att jag har bantat eller tränat eller gjort speciellt mycket, utan fått en alldeles för bra ämnesomsättning bara. Men ändå har ja alltid haft min lilla mål-vikt. Nu är jag i alla fall där. Och hoppar ja högt för de? Nääe... Har tappat ungefär 12kg de senaste halvåret, men enda så ser man exakt lika dan ut. Är inte det lite konstigt? Känns som om ja är lite fel ute... vill absolut inte gå ner mer. Men kanske de är dags att börja utnyttja träningskortet igen efter nästan ett års vila/lathet. Bläääee....Vet inte riktigt vad jag vill säga med detta, haha :) Bara att jag är lite missnöjd! Haha....over and out!



bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback