The theif!


Sitter i pappas lägenhet i Malmö och tänkte mig straxt ta mig till stationen för att åka hem igen. Hade en übertrevlig kväll i går med massa god mat och nästan ännu godare vin. Sånt gillas. Jag och Kicki va därmote på väg att blåsas bort i går på väg till Malmö. Tjena vilket skitväder. Storm, regn och kyla. .Vi såg båda två ut som två dränkta katter. :) Vovven var nog sötare och fick ovanligt många "Åhhhh" på tågetner, haha....

Nu på morgonen har jag gått på taveljakt här i lägenheten :) Hittar ju massa fint och funderar starkt på att sno med mig några hem. Haha..e ju såååå jäkla tomt på mina väggar hemma. Tror däremot att papi inte hade uppskattat min tavelkupp vidare... Vissa va ju inte ens uppackade ur bubblet...:)

Nä, kanske ska röra på sig. Har massor att göra när ja kommer hem igen! Men ha det gottit!
PUSS


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback