What happend to all that wine & dine?


Igår gick allt min väg. Ida är det lite tvärtemot istället :) Skulle borra hål i taket. Kom in ungefär 1 cm. Vet inte om de e jag som är otroligt klen eller om jag är i starkt behov av en slagborr. Mamma lyckades övertyga mig att det var en stålbalk ivägen och att ja borde göra ett nytt hål lite längre bort. De sluta med att ja har 4 hål och att taket börjar likna en schweizerost. Snyggt! :) Får se om ja lyckas ta mig ner till stan och handla lite verktyg :)

Mitt andra illa idag är tandvärk. Tjena va ont de gör i min visdomstand. Inte lätt. Men känner mig inte alls speciellt sugen på att dra ut den. Känner på mig att de kommer göra ännu ondare bara. Bara att bita ihop i guess!

Ikväll vill jag dricka vin. För det är ju jäkligt gott. Linn håller på att va löjlig och säger att hon mår dåligt. Nej, säger ja.. tror bara du behöver komma ut och röra lite på dig :) Förhoppningsvis får jag som jag vill. Linn, om du läser detta: Måste ju få tacka för all hjälp igår. Så då tycker ja att du tacksamt ska följa med :) hihi...


bloglovin


Kommentarer
Linn

Vi fick ju massor gjort och så tjusigt de blev! Jag väntar dock fortfarande på de där "snälla" tio minuterna... de infann sig inte riktigt, haha! ;) Hmmm lite wine alltså.... jag ska fundera hårt på't!! ;)

2009-11-05 @ 16:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback