WTF!

Va har hänt med min sömn egentligen? Klockan är snart två och jag är klarvaken. Mindre skoj när man vet att man ska upp för att gå till skolan och sen jobb om bara några få timmar. Försöker syssla med lite tidsfördriv, men än så kommer inga gäspningar. Baad. Ingen annan verkar vaken och villig att underhålla mig heller. Vart är vänner när man behöver dem liksom? Kicki är ju inte mycket till hjälp heller. Försöker puffa på henne så hon ska vakna, men hon bara vänder på sig och snarkar vidare. Jäkla hund :) Det är stunder som denna som man önskar man hade en TV, kunde ja dötitta på Mtv eller så. Sömnpiller... Aja, kikar väll runt ett tag till innan jag gör ett nytt försök till att släcka lampan. Natti Natti och massa kärlek!

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback