Yoga Baby

Precis klar med ett två timmars yoga-pass. Eller kanske inte riktigt, första halvtimmen ägnades åt att få kicka att inte komma och störa hela tiden. Hon fullkomligt älskar yogamattan och ska hela tiden putta bort mig från den och ta den själv. Så till sist tröttna jag och stängde ut henne ur rummet :) Då gick det lite bättre. Va ett tag sen och känner verkligen hur himla stel jag blivit. Usch, gillar det inte alls. Sagt de förut och säger det igen. Måste faktiskt ta tag i det här nu :) Behöver nog någon som tvingar mig... Idag skippar jag i alla fall glassmiddag och ska laga nått mumsigt. Så ska kila bort till konsum och handla lite smått och gott nu. PUSS!

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback